Įtraukusis ugdymas užtikrina visų vaikų teisę nebūti diskriminuojamiems dėl su negalia susijusių socialinių, emocinių, kalbinių ar kitų individualių poreikių. Priešmokyklinio ugdymo mokytojos Asta ir Inga organizavo ugdomąją veiklą Paralimpinių žaidynių tema, kurios metu ugdytiniai sužinojo, kad Paralimpinės žaidynės tai Olimpinės žaidynės, skirtos varžytis sportininkams, turintiems fizinę negalią. Vaikai žiūrėjo trumpą filmuką apie Paralimpines žaidynes, vėliau atliko įvairias aktyvias fizines užduotis. Komandinė vaikų veikla suteikė kiekvienam vaikui galimybę patirti pasididžiavimo savimi jausmą. Tai būdas perteikti tokias olimpines vertybes kaip darna, tobulumo siekimas, kilnus elgesys, pagarba kitiems, pastangų teikiamas džiaugsmas. Šie užsiėmimai padėjo vaikams labiau suprasti kaip treniruojasi ir su kokiais sunkumais susiduria sportininkai, turintys negalią, o ugdomoji veikla įtraukė visus ugdytinius į bendrą veiklą kartu su bendraamžiais (-ėmis) ir skatino patirti mokymosi sėkmę drauge.